# נג

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/1091/53/

התורה שלומד אפלו ביחידות, טוב שיפרש אותה בלשון שמבין, ובפרט כשלומד ברבים צריך בודאי להסביר את למוד התורה בלשון כזו שכל השומע יבין. כי זה טובה לעולם, כי דעת התורה נכנסת לאנשים פשוטים על־ידי ההסברה כראוי. כך מבואר בלקוטי הלכות: (תורה קיח)
