# ג

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/151/3/

צריך לדעת כי טבילה במקוה אינה מזיקה, אם מי המקוה אינם קרירים מדי. והרופא האומר כי המקוה מזיק חס ושלום, אינו רופא כלל. כי אם מי המקוה אינם קרירים מדי, אזי הטבילה יפה מאד לבריאות הגוף. כי בגוף האדם מצויים נקבי זעה, ועל־ידי הזעה עלול האדם לחלות, חלילה. אבל על־ידי המקוה נפתחים נקבי הזעה, והפרשת הזעה טובה מאד לבריאות האדם.
