# יד

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/1989/14/

ערב ראש השנה צריך לתת פדיון, הינו לתת צדקה לשם פדיון, הן בשביל עצמו, הן עבור בני ביתו. ובודאי ראוי אם יש באפשרותו, לתת פדיון זה לאדם גדול, הינו מי שיש בו דעת תורה באמת, ירא שמים אמתי ומאמין בהשגחה פרטית כראוי, בלי שום חכמות וחקירות, כי רק אדם כזה מכנה "אדם גדול". כך מבואר בכל ספרי האמת ובפרט בלקוטי הלכות: (שיחה ריד)
