# ו

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/1989/6/

מה שאנשים נוסעים לצדיקים לראש השנה, הוא מפני שעקר המתקת הדינים נעשה רק על־ידי קדשת המחשבה וטהרתה, ולטהר ולקדש את המחשבה אפשר רק על־ידי התקשרות לצדיקים. ומפני שראש השנה הוא מקור הדינים לכל השנה, על־כן צריך להזהר בטהרת המחשבה בימי ראש השנה, כדי להמתיק ולבטל את הדינים. ועל־כן נוסעים לצדיקים לראש השנה, כדי לזכות לקדשת המחשבה וטהרתה: (תורה ריא)
