# נד

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/515/54/

בשעת התפלה עומד האדם בהיכל המלך, מלכו של עולם, הינו השם יתברך. על־כן צריך להתבטל לפניו בבטול גמור, שלא יראה ולא ירגיש בשעת תפלה שום דבר, מלבד השם יתברך. וגם את עצמו לא ירגיש, רק יזכור וירגיש שעומד לפני מלך מלכי המלכים. ועל־ידי זה מתבטלים החרפות והבזיונות [כמבואר בסעיף הקודם בסופו, כפי הפרוש של לקוטי מוהר"ן, בתורה הנ"ל, סעיף הנ"ל]: (תורה נה, ז)
