# פו

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/515/86/

בשעת התפלה או כשעוסק בתפלות אחרות, צריך לדבק בהשם יתברך. הינו שצריך לזכר רק את השם יתברך ולא ירגיש ולא יזכר שום אדם. הינו שיחשב שאין בעולם דבר זולת השם יתברך, ומלבד המתפלל אין שום נברא, בכדי שלא יתבטל מפני כלום, לא יפחד משום דבר, ולא יקוה לשום אדם אלא להשם יתברך בלבד. כי כאשר ירגיש משהו מלבדו יתברך, בודאי לא יוכל להתפלל ולעסק בשום תפלה כראוי. לכן בשעת התפלה או כשעוסק בתפלות אחרות, אסור להרהר בשום דבר, רק להקשיב לתבות התפלות שעוסק בהן. בסעיף נ"ה בערך "תפלה" מבואר, שבשעה שעוסק בתפלה צריך גם לבטל עצמו, הינו שלא ירגיש גם את עצמו רק את השם יתברך לבד. ויקשיב היטב לתבות התפלה שעוסק בה, ויזכר שבמלים אלו מדבר אל השם יתברך בעצמו ושאין דבר זולתו (כמבואר למעלה בסעיף זה): (תניינא קג)
