# לא

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/549/31/

צריך לדעת, כי כל מה שאנו עושים הן תפלה, הן למוד התורה והן קיום המצוות, הכל הוא כדי שתתגלה מלכותו ואמונתו יתברך. הינו שידעו ויאמינו, שכל הנעשה בעולם בכלל, וכל העובר על כל אדם בפרט, המה רק ברצונו ובהשגחתו של השם יתברך בלי שום חיוב הטבעי כלל. אף על פי כן, הכל מלבש בסבות (כמבואר בסעיף ל'). (תורה עז)
