# ד

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/636/4/

בימי הפסח צריך להתפלל בקול אדיר וחזק, כי התפלה בזעקה מסגלת לתקון הברית. כשם שאמירת ההגדה בקול גדול מסגלת לתקון הברית (כמבואר בלקוטי הלכות): (תורה רא)
