# כו

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/66/26/

צריך להזהר מאד שלא לאכול בהלעטה כגרגרן, כי זוהי מדתו של עשו הרשע, שאמר (בראשית כה, ל) "הלעיטני נא" כמבואר בתורה. רק יש להתרגל לאכול במתינות, בישוב הדעת ובדרך ארץ, כמו שאוכלים בדרך ארץ במסבת אדם חשוב. כך צריך לאכול תמיד, גם כאשר אוכלים לבד. אשרי האדם המקים זאת, כמבואר בסעיף ה' ובסעיפים הקודמים, ענינים והלכות אכילה בכשרות. (חיי מוהר"ן תקטו)
