# ז

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/847/7/

מה שעל פי רב 'הלומדים', הינו האנשים המכנים כך בשל ידענותם הרבה בלמוד התורה, חולקים על הצדיקים, דבר זה נובע מחמת שהם לומדים תורה בגאות רחמנא לצלן, ועל־ידי זה מקבלים פתחון פה לדבר דבורים רעים ובזויים על צדיקי אמת. אבל הצדיקים האמתיים מתקנים כל דבוריהם הרעים והופכים אותם ל"הלכות", הינו למודי אמת. ודוקא על־ידי דבוריהם הרעים והבזיונות שמבזים את צדיקי האמת, מעלים הצדיקים שעשועים גדולים להשם יתברך: (תורה יב, א-ד)
