# כב

> מקור: https://rabenu.app/books/etzothamevoarot/926/22/

צריך תמיד להתחזק במדת השמחה (כמבואר לעיל בסעיף י"ט), וצריך לעבוד את השם יתברך, הינו להחזיק עצמו ביראת השם וקיום התורה בשמחה. ואם נופלים פעם מן המדרגה, הינו כאשר מאבדים את הרגש ואת החשק לעבודת השם כפי שצריך להיות, יש להתחזק עם ההארה שנשארה לו - באור שהתנוצץ לו בזמן שהיתה בו התעוררות כראוי. ולא לפול לשום עצבות חס ושלום, ולשום חלישות הדעת, רק להתחזק בשמחה ובהתרוממות המח תמיד. (תורה רכב)
