# ד

> מקור: https://rabenu.app/books/even-haezer/1168/62/4/

ועל־כן אסור לנו להתחתן ולהתחבר עם כל האמות, כי הם כלם בבחינת אכזריות ודין, כי נמשלו לחיות רעות, בחינת אכזריות ודינים, שהוא פגם הדעת שמשם בא תאוה הנ"ל, ועל־כן אסור לישראל להתחתן עמהם, כי עקר החבור של ישראל צריך להיות דיקא בבחינת רחמים ודעת, שהוא המחצה פרוסה בפני התאוה כדי שיהיה הזווג בקדשה כראוי, כנ"ל.
