# נה

> מקור: https://rabenu.app/books/hishtapchuthanefesh/139/55/

עקר התפלה הוא על־ידי עזות דקדשה, שצריך להעז פניו נגד השם יתברך, לבקש מלפניו על כל מה שצריך ואפלו לעשות נסים ונפלאות. כי אי אפשר לעמד להתפלל לפני השם יתברך, כי אם על־ידי עזות דקדשה. כי כל חד כפום מה דמשער בלבה את גדלת הבורא יתברך ורואה פחיתותו וגריעותו, איך היה יכול לעמד ולהתפלל לפניו. על כן בשעת התפלה צריך האדם לסלק את הבושה ויעז פניו לבקש מהשם יתברך כל מה שצריך כנ"ל וזה בחינת "אליך זעקו ונמלטו בך בטחו ולא בושו": שם סימן ל.
