# סה

> מקור: https://rabenu.app/books/hishtapchuthanefesh/139/65/

אסור לאדם לעמד עצמו על שום דבר, הינו שאסור להתעקש בתפלתו שהשם יתברך יעשה לו דוקא את בקשתו הן פרנסה או בנים או שאר צרכיו, רק צריך להתפלל לפניו יתברך ברחמים ותחנונים. אם יתן השם יתברך יתן ואם לאו לאו. וזה אל תעש תפלתך קבע לשון גזלה כמו שכתוב: "וקבע את קבעיהם נפש" הינו לקח הדבר בחזקה בגזלה אלא רחמים ותחנונים כנ"ל: שם, סימן קצ"ו.
