# יב

> מקור: https://rabenu.app/books/hoshen-mishpat1/1154/63/12/

ועל־כן נקראין 'ימים הנוראים', כי עקר כלליות שני ההשגות הנ"ל יחד הוא בשביל היראה, כמו שכתוב במאמר הנ"ל. ועל־כן בראש־השנה ויום־הכפורים שאז נכללין יחד, שעל־ידי־זה עקר התגלות מלכותו יתברך כנ"ל, על־כן נמשך אז יראה גדולה, ועל־כן נקראים 'ימים נוראים', בחינת ובכן תן פחדך וכו', ואימתך וכו' שאומרים אז, כי עקר הוא היראה, כנ"ל:
