# טו

> מקור: https://rabenu.app/books/hoshen-mishpat2/1006/64/15/

וכן מתנהג עתה שכל מה שמתעורר איזה צמיחת קרן ישועה בכלליות או בפרטיות, אזי תכף מתגבר שכנגדו יותר ויותר, כמו שני בני אדם הנלחמים וכו' כנ"ל, ואם ירצה להתגבר עוד יותר מתגברים הם עוד יותר ויותר וכו' עד שנתעקם לב הרבה, כאלו אי אפשר עכשו, חס ושלום, לשוב ולהתקרב להשם־יתברך. אבל סוף כל סוף יגמר השם־יתברך את שלו ויגאלנו גאלה שלמה על־ידי זכות אבות, ועל־ידי כח הצדיקי אמת והכשרים הנלוים אליהם המאמינים בהאמת והולכים בדרך הנ"ל - להאמין שהכל לטובה ולתת שבח והודיה להשם־יתברך תמיד בשמחה ולהתחזק על־ידי־זה - להתפלל ולהתחנן להשם־יתברך וכנ"ל, ועל־ידי־זה יושיענו השם־יתברך ויצילנו ויוציאנו מכל הצרות והדחקות, וימהר לגאלנו גאלה שלמה שאין אחריה גלות במהרה בימינו, אמן כן יהי רצון:
