# כ

> מקור: https://rabenu.app/books/hoshen-mishpat2/2494/65-2/20/

ועל־כן נוהגין ישראל שמתחילין לומר סליחות במוצאי שבת, וכמו שאומרין אז: במוצאי מנוחה קדמנוך תחלה, כי עקר הכח לבוא לפניו יתברך בחטאינו המרבים ולבקש סלח נא, הוא רק בכח שבת קדש, שאז חוזרים להצדיק האמת בחינת משה הכתרים הנ"ל, בחינת נעשה ונשמע, שעל־ידי־זה עקר המשכת החסד עליון מחדש בכל שנה, שהוא בחינת מתנה טובה וכו' וכנ"ל, שעל־ידי־זה עקר הסליחה, כמו שכתוב (במדבר יד, יט): "סלח נא לעון העם הזה כגדל חסדך" וכו':
