# הלכה ד

> מקור: https://rabenu.app/books/hoshen-mishpat2/764/64/

ענין ארבעה אבות נזיקין, וכלם צריכים לשלם מהעדית. כמבאר במשנה (גטין ה, א): 'הנזקין שמין להם בעדית', כמו שכתוב (שמות כב, ד): "מיטב שדהו ומיטב כרמו ישלם":
