# לז.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/1309/37/

וכל זה כשיש לאדם הרהור באקראי בעלמא, אזי די לו באמירת שני פסוקים הנ”ל, אבל אם הוא חס ושלום רגיל בהרהור של התאוה הרעה הכללית רחמנא לצלן, ואינו יכול להפריד ממנה - אזי צריך גם כן להוריד דמעות בשעת קבלת על מלכות שמים, דהינו שיעורר את עצמו עד שיבכה ויוריד דמעות בשעה שיאמר “שמע” ו”ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד”:	(תורה ל”ו אות ד’)
