# לא.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/152/31/

צריכין להתפלל ולבקש מאד מהשם יתברך לזכות לשפלות וענוה באמת. כי אין אנו יודעים כלל מהו ענוה ושפלות אמתי, כי בודאי אין זה תכלית שיהיה נבזה ועצל, שקורין ‘שלים מזלניק’, כי הענוה היא עקר החיים של כל איבר ואיבר, והוא כל תענוג עולם הבא, ובודאי אין זה התכלית של עולם הבא להיות נבזה ועצל וכו’ חס ושלום; על כן צריכין רק לבקש מהשם יתברך שיעזר לו לזכות לעניוות ושפלות אמתי, שהוא עקר החיים ועקר התענוג של עולם הבא כנ”ל:	(ח”ב תורה ע”ב)
