# טו.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/1784/15/

בענין הקשיות שקשה על השם יתברך: מי שיש לו דעת אמתי כל שהוא, ראוי לו להבין שאדרבא, כך ראוי להיות דיקא, שיהיה קשיות על השם יתברך, וכך נאה ויפה לו יתברך לפי גדלתו ורוממותו; כי בודאי אי אפשר שנבין ונשיג בשכלנו הנהגתו יתברך, ועל כן בהכרח שיהיה עליו יתברך קשיות לפי דעתנו האנושי הפחותה. ועין בפנים, והבן האמת:	(ח”ב תורה נ”ב)
