# כא.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/212/21/

כשאדם יושב לדבר מחברו זה בחינת יומא דדינא, כי הוא יושב ודן את חברו. וצריך לזהר מזה מאד, ולהסתכל על עצמו היטב אם הוא ראוי לזה, לשפט את חברו, כי המשפט לאלקים הוא, כמו שאמרו רבותינו זכרונם לברכה: אל תדין את חברך עד שתגיע למקומו; ומי הוא שיכול לידע ולהגיע למקום חברו - כי אם השם יתברך לבדו:	(ח”ב תורה א’ אות י”ד)
