# יג.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/2304/13/

דוד המלך עליו השלום אמר: “כי אני ידעתי כי גדול ה’ וגו’”, ‘אני’ ידעתי דיקא. כי גדלת הבורא יתברך כפי מה שזוכה מי שזוכה שיתנוצץ בלבו - אי אפשר לספר לחברו כלל, ועל כן אמר: כי ‘אני’ ידעתי, אני ידעתי דיקא (‘איך’ ווייס):	(שיחות הר”ן סימן א’)
