# לא.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/309/31/

כשאין האדם מקדש עצמו, ורודף אחר תאוות ומותרות, לאסף ממון, ומבלה ימיו להשאיר ירשה לבניו, זה הממון שמשאיר לבניו, הוא כמו מי שמלכלך עצמו בטנוף - ולוקח טנוף ומכסה על הטנוף, (כמבאר בפנים, עין שם). ואפלו מי שרוצה להשאיר זכותו לבניו, גם זה אינו תכלית השלמות, והצדיקים השלמים אין בוחרים בזה כלל, רק למלאות רצונו יתברך:	(ח”ב תורה ל”ז)
