# ו.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/515/6/

אין ראוי לחשב לקבל שכר על שום דבר, כי כל המעשים טובים - הכל מאתו יתברך. על כן אפלו אם האדם זוכה לפעמים לאיזה ישועה והתקרבות קצת, אל יחשב שזכה לזה על ידי תורתו ותפלתו ומעשיו הטובים; כי הכל מאתו יתברך כנ”ל, ולולא חסדו הגדול - כבר היה נטבע חס ושלום במה שהיה נטבע רחמנא לצלן:	(תורה ב’ בסוף)
