# כז.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/537/27/

צריך שיהיה להאדם הסתפקות, להסתפק רק במה שצריך לו בהכרח מזה העולם, ולא לנהג את ביתו בגדולות דוקא, כנהוג עכשו בעוונותינו הרבים בהרבה אנשים. כי אלו שאין להם מדת ההסתפקות, עליהם נאמר: “ובטן רשעים תחסר”, כי לעולם חסר להם הרבה. על כן צריך שיהיה לו הסתפקות, להסתפק במה שחננו ה’; ואפלו מזה ההסתפקות גופה צריך להפריש ממנו לצדקה, ועל ידי זה נעשה יחוד גדול למעלה, ונמשכין כל ההשפעות טובות:	(תורה נ”ד אות ב’)
