# לא.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/600/31/

כל הבריאה לא היתה כי אם בשביל כבודו יתברך. על כן הכל נברא בשביל האדם, כי כל הגדלת כבודו יתברך תלוי בהאדם דיקא. על כן כשבא איזה כבוד להאדם צריך לזהר מאד שלא יקח לעצמו מן הכבוד כלום, רק שיראה להחזיר ולהעלות כל הכבוד להשם יתברך; ובזה הוא מתקן ומקים כל העולם, כי כל העולם ומלואו לא נברא כי אם בשביל כבודו יתברך כנ”ל:	(ח”ב תורה ע”א)
