# ד.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/600/4/

עקר כבוד השם יתברך הוא כשהרחוקים ביותר מקרבין את עצמן להשם יתברך, כי אז אסתלק ואתיקר שמא דקדשא בריך הוא עלא ותתא, ונתגדל כבודו יתברך מאד. על כן צריך כל אדם להשתדל מאד לקרב הרחוקים להשם יתברך. גם אין לאדם לומר: איך אני יכול להתקרב להשם יתברך - ואני רחוק כל כך על ידי רבוי מעשי הרעים, כי אדרבא, כל מה שהוא רחוק ביותר - יתגדל על ידו כבוד השם יתברך ביותר כשישתדל לשוב ולהתקרב אליו יתברך, כי זה עקר כבודו יתברך כנזכר לעיל:	(תורה י”ד אות ב’ וסימן נ”ט אות א’)
