# יט.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/66/19/

עקר האכילה היא בשביל ברורים, כדי שיתברר המאכל ויהיה נעשה ממנו אמרי שפר, שהם הברכות שמברכין עליו, ומתפללין ולומדים ועובדים השם יתברך בכחות האכילה. וזה צריך כל אדם לכון בשעת אכילתו, ואזי האכילה בבחינת קטרת, וזוכה לשמחה, ונעשה מזה עטרה של חסד ורחמים למלך שלמה, שעל זה נאמר: “צאינה וראינה וכו’ בעטרה וכו’”. ועל ידי זה זוכה לפרנסה בנקל:	(ח”ב תורה ט”ז)
