# א.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/926/1/

מי שרוצה לשוב להשם יתברך צריך להיות בקי בהלכה מאד, שלא יפיל ולא ירחק אותו שום דבר בעולם, בין בעליה ובין בירידה, ובכל מה שיעבר עליו - יחזק את עצמו (שקורין דער האלטין זיך), ויקים: “אם אסק שמים שם אתה ואציעה שאול הנך”, שגם בשאול תחתיות יכולין לקרב את עצמו להשם יתברך, כי גם שם הוא יתברך נמצא, בבחינת: “ואציעה שאול הנך” (עין ‘תשובה’ אות י’):	(תורה ו’ אות ד’)
