# יז.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/926/17/

גם בענין ההתקרבות עצמו להשם יתברך יש יצר הרע גדול, הינו שלפעמים רבוי ההתלהבות חוץ מהמדה הוא מהיצר הרע, וזה בחינת: “פן יהרסו לעלות אל ה’”. וצריכין לבקש רחמים להנצל גם מזה:	(תורה ע”ב)
