# לו.

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteyetzot/926/36/

לפי גדלת השם יתברך ועצם רוממותו יתברך, בתנועה קלה בעלמא ובהסתכלות בעלמא שאינו כראוי לפי כבודו יתברך - היה ראוי לבוא על האדם מה שראוי חס ושלום; אך השם יתברך מלא רחמים, וכל העולם מלא רחמנות, והוא יתברך רוצה מאד בהעולם. על כן אהובי, אחי, אתה המעין, נפשי ולבבי, חזק ואמץ מאד, ובטח בה’ כי לא יעזב אותך, כי כל מה שעובר עליך - הכל לטובתך, ותסמך על רחמיו המרבים בלי שעור, כי השם יתברך גדול מאד, ולגדלתו אין חקר. ויש ענין שמתהפך הכל לטובה, וזדונות נתהפכין לזכיות. רק חזק ואמץ:	(ח”ב תורה מ”ט)
