# קא

> מקור: https://rabenu.app/books/likuteytfilot/695/101/

[על־פי תורה קמ"ד - אין אדם מת וחצי תאותו בידו א']

מחיה מתים ברחמים רבים, החייני וקימני וזכני ברחמיך הרבים, ועזרני והושיעני שאזכה מעתה לכבש את יצרי ולאחז את כל תאוותי בידי תמיד, אפלו התאוות של התר, ואפלו בימים שהתרה בהן אכילה ושתיה, אזכה לאחז בידי אפלו התאוות שהתרת לנו שנקראים חציו לכם, להתנהג גם בהם בקדשה ובטהרה גדולה לשמך לבד, בלי שום תאוות הגוף כלל:

רבונו של עולם, אמר לצרותי די, ומהר לגאלני גאלה שלמה מכל התאוות. חוס וחמל נא על נפשי האומללה, אשר נפגמה מאד על־ידי תאוותי הרעות, כאשר אתה ידעת. חוסה עלי מעתה כרב רחמיך כרב חסדיך, ותן לי כח וגבורה ועצה אמתיית בכל־עת, באפן שאזכה לבטל את כל תאוותי לגמרי, עד שאזכה לחיים אמתיים חיים נצחיים בעולם הזה ובעולם הבא, ואפלו כשיגיע עת פטירתי מן העולם, לא יהיה חלוק אצלי כלל בין החיים לאחר מיתה, רק הכל יהיה שוה אצלי, ותמיד אזכה לעבד אותך באמת, בין בחיי בעולם הזה, בין לאחר הסתלקותי לעולם הבא, עד שאהיה חי תמיד אפלו לאחר הסתלקותי. ואחיה ולא אמות לעולם. ואהיה בכלל הצדיקים שאפלו במיתתן קרויים חיים. לא אמות כי אחיה ואספר מעשי יה. שובי נפשי למנוחיכי כי יהוה גמל עליכי. כי חלצת נפשי ממות את עיני מן דמעה את רגלי מדחי. אתהלך לפני יהוה בארצות החיים. לא המתים יהללו יה ולא כל יורדי דומה. ואנחנו נברך יה מעתה ועד עולם הללויה. כי הצלת נפשי ממות הלא רגלי מדחי להתהלך לפני אלהים באור החיים. כי לא תעזב נפשי לשאול לא תתן חסידך לראות שחת תודיעני ארח חיים שבע שמחות את פניך נעימות בימינך נצח. אמן ואמן:
