# יז

> מקור: https://rabenu.app/books/meshivatnefesh/139/17/

גם בענין ההתקרבות עצמו להשם יתברך יש יצר הרע גדול, הינו שלפעמים רבוי ההתלהבות חוץ מהמדה הוא מהיצר הרע, וזה בחינת: “פן יהרסו לעלות אל ה’”, וצריכין לבקש רחמים להנצל גם מזה: שם.
