# קכז

> מקור: https://rabenu.app/books/meshivatnefesh/140/1102/127/

באור הרבה בענין מה שאי אפשר לדחק את השעה אפלו בענין ההתקרבות אל הקדשה, רק צריכין להמתין הרבה ולצפות לישועת השם עד שיזכה לפרש שיחתו היטב לפני השם יתברך ברחמים ותחנונים, עד שיזכה לקבל דבורים חמים כגחלי אש, ואחר־כך צריכין להמתין עוד הרבה, עד שיתמלא בקשתו, ועד שיתקרב להשם יתברך בשלמות. ואף־על־פי־כן גם בתוך זמן ההמתנה והשהיה אסור לשכח ולהסיח דעתו מן ההשתוקקות והכסופין והגעגועים אליו יתברך: עיין לקוטי עצות חדש התבודדות מ”ז; יראה קס”ו; פסח קס”ה קס”ו.
