# פד

> מקור: https://rabenu.app/books/meshivatnefesh/140/1102/84/

אפלו מי שנפל מאד חס ושלום, אפלו אם נפל לעברות חס ושלום, צריך גם כן שיהיה לו יראה גדולה מהשם יתברך, להתחזק את עצמו בכל נקדה ונקדה, שיוכל למלט את נפשו מרע ולמשך את עצמו לאיזה טוב, ואל יפטר את עצמו מאחר שכבר נפל כל כך אם כן התר לו הכל חס ושלום, חלילה לא תהא כזאת בישראל, כי אין חשך ואין צלמות להסתר שם כל פועלי און. כי גם בשאול תחתיות ומתחתיו צריכין לירא את השם מאד מאד, כי בכל מקומות ממשלתו: הלכות בכור בהמה טהורה הלכה ד, אות י”ד עיין יראה ועבודה אות ק”ו.
