# לז

> מקור: https://rabenu.app/books/orach-chaim2/1104/66/37/

ו'נוצר' הוא אותיות 'רצון', כי עקר הוא הרצון, כמבאר בדברינו הרבה בזה (שיחות הר"ן סימן נא; הלכות ברכת השחר, הלכה ה, ועוד). וזה עקר הארת התלהבות האמת שבלב, שהאמת יאיר וילהיב בלבו תמיד בהדרגה ובמדה, עד שרצונו יהיה חזק תמיד להשם יתברך ותורתו וצדיקיו האמתיים, שזה העקר כנ"ל. ועל־כן כשמגיעים לבחינת 'נצר חסד' - אין מדליקין עוד יותר באתגליא כנ"ל, כי אי אפשר להאיר באתגליא יותר, רק עקר התקון על־ידי הרצון החזק, שמאיר ביותר על־ידי התלהבות האמת, שהוא בחינת יוסף, וכנ"ל:
