# לט

> מקור: https://rabenu.app/books/orach-chaim2/2053/64/39/

וזה בחינת תפלת ערבית רשות (ברכות כז:). כי תפלת ערבית היא בבחינת הבטול, ששם הוא למעלה מהתורה. כי עקר קבלת התורה הוא מבחינת הרשימו, שמאירה כשחוזרין מהבטול כנ"ל. ועל־כן תפלת ערבית רשות, כי שם אין שיך חיוב, כי הוא בבחינת למעלה מהתורה, שזהו בחינת תשובה, כמבאר לעיל:

הלכה ה נכללת בהלכות תפלת מנחה הלכה ו (אות ה):

והלכה ו נכללת בהלכות תפלת מנחה הלכה ז (או ת פב):
