# יב

> מקור: https://rabenu.app/books/orach-chaim3/1263/64/12/

וזה בחינת קריאת המגלה. כי המגילה הוא גבוה מאד מאד, כמובא בכתבים (פרי־עץ־חיים, פורים פרק ו), כי היא בבחינת דברי תורה הנ"ל, בחינת (אסתר ט, לב): דברי האגרת הזאת. כי באמת בהמגלה כתובים רק שתים שלש מצוות, שהם משלוח מנות ומתנות לאבינים ושמחה ומשתה וכו', והמגלה בעצמה ארכה מאד - שמספרת כל מעשה אחשורוש והמן וושתי וכו' וכו', וכל זה הוא בחינת דברי תורה, כי הספורים של התורה הם גבוהים יותר מהתורה עצמה, דהינו ממצוות התורה בעצמן, כי הם בחינת דברי תורה, בחינת נשמע, כנ"ל במאמר הנ"ל. וזה בחינת המגלה כנ"ל, ואז אנו זוכין בפורים לקרות את המגלה ועושין מבחינת דברי תורה בחינת נשמע וכו' - עושין מזה בחינת נעשה, בבחינת לקים את ימי הפרים האלה וכו' בזמניהם, בחינת על כל דברי האגרת הזאת וכו' בחינת להיות עשים את שני הימים האלה וכו'.
