# נא

> מקור: https://rabenu.app/books/orach-chaim3/1274/67/51/

וזה בחינת חצי הלל של ראש־חדש וימים האחרונים של פסח (תענית כח:), שאף־על־פי שאין העצה שלמה עדין, שהוא עקר הישועה שאומרים עליו הלל שלם. אף־על־פי־כן זהו בעצמה ישועה, שצריכין לומר עליו על כל פנים חצי הלל, מה שאני חזק באמונה בחסדו יתברך, שאיך שיהיה, באיזה דרך שיוליכו אותי - אמצא שם ה' יתברך, בבחינת (משלי ג, ו): "בכל דרכיך דעהו" וכו', כמו שאמרו רבותינו ז"ל, בחינת 'שוטטנו בארבע פנות, תרופה לא מצאנו, שבנו אליך' וכו' (סליחות), וכמו שכתוב (תהלים קמב, ד-ו): "אבד מנוס ממני", "בארח זו אהלך טמנו פח לי", "זעקתי אליך ה'" וכו', וכן הרבה וכנ"ל, שזה עקר סוד קדוש החדש שאנו עוסקים בהלכה זאת. והכל בכח אמונת חכמים וכו' כנ"ל, שהוא על־ידי רבוי הספרים הקדושים, שצריכים שיתרבו כל כך באור האמת כזה, עד שהכל ימצאו את השם־יתברך בכל מקום שהם, שעל־ידי־זה ישובו הכל להשם־יתברך וכו'.
