# ו

> מקור: https://rabenu.app/books/orach-chaim3/797/61/6/

וזה בחינת (מגלה ז:): חיב אנש לבסומי בפוריא עד דלא ידע בין ארור המן לברוך מרדכי - כי צריך לעלות אז אל בחינת זכרון, בבחינת "זכור את אשר עשה לך עמלק" כנ"ל, אל הגורל העליון שרש הגורלות ששם כלו טוב ואין שום רע כלל, רק משם ולמטה מתפצלין שני הגורלות, שהם בחינת "ארור המן וברוך מרדכי", כנ"ל:
