# טו

> מקור: https://rabenu.app/books/orach-chaim3/797/65/15/

וזה בחינת (אסתר ט, י): ובבזה לא שלחו את ידם, ופרש רש"י, שלא יהיה להמלך עין־רעה על זה, הינו, כי הראו, שהם עכשו בבחינת "טוב־עין", ואין להם שום תאות ממון כלל, שהוא בחינת רע־עין - שכל אחד מתקנא בממון חברו, אבל הם יצאו מתאוה זו ואין להם שום עין רע בממון כלל, ואין נותנין עיניהם אפלו בממון של הבזה. כי זכו על־ידי מרדכי לבחינת טוב־עין, ועל־כן הכניעו את הרע־עין עד שאי אפשר שיהיה להמלך רע־עין, כי הם הכניעו את הרע־עין, כנ"ל:
