# שא

> מקור: https://rabenu.app/books/sichotharan/301/

שמעתי בשמו שאמר שעקר עבודת איש הישראלי הוא בחרף לקום בחצות לילה. ובקיץ, בעת שהלילה קצר מאד (שאז אין עומדין בחצות [בחוץ לארץ] כמבאר במקום אחר) אז יזהר לעמד בבקר השכם כעלות השחר:
