# טוב לומר זאת לפני אמירת תהלים:

> מקור: https://rabenu.app/books/tikun-haklali/555/2007/

לכו נרננה ליהוה, נריעה לצור ישענו: נקדמה פניו בתודה, בזמרות נריע לו: כי אל גדול יהוה, ומלך גדול על כל אלהים:

תם ונשלם
