# אדר

> מקור: https://rabenu.app/books/toldot-shmuel/1417/205/

ידידי ר' שמשון נ"י שכר בית בבתי תימן סמוך לביתי, ויום א' פרשת 'תצוה' (ג' אדר) נכנס שם, ואני הולך אליו בכל פעם; ה' יתברך ישלח לו רפואה שלמה בגשמיות ורוחניות – בגוף ובנפש ובממון.

ה' יתברך הזמין לי על שבת קדש פרשת 'תצוה' ולר' שמשון נ"י ברוך ה' על צד היותר טוב, כן לא יעזב חסדו מאתנו לעולם. ליל ו' (ח' אדר) למדנו אצל ר' שמשון נ"י כמה שעות.

ברוך ה' עברו ימי הפורים, והיינו בשמחה, גם רקדנו.

בכל לילה אני הולך לר' שמשון נ"י, ואנחנו לומדים ה'לקוטי הלכות'. ה' יתברך יזכני לשלם כל החובות, כי אני עתה בעל חוב גדול; נסכם אצלי לקבל איזה מכתב (המלצה) מרבנים, ולנסע כמה שבועות על הקאלאניעס (המושבות), וגם להיות עם כל בני ביתי על חג הפסח בפתח תקוה אצל חמי נ"י.

פרשת 'ויקרא' קבלתי מכתבים מהשתי בתי דינים לקרב אותי בכל מקום שאבא, ובדעתי לנסע פרשת 'צו' ליפו.
