# חשון

> מקור: https://rabenu.app/books/toldot-shmuel/1417/364/

פרשת 'לך' באו ירושלימה אלי גיסי אברהם נ"י עם אחותו הקטנה חנה ריזל תחיה – להיות אצלי.

ברוך ה' כל השבוע למדתי בהישיבה, גם התחלנו ללמד בלילה.

גם פרשת 'וירא' למדתי כל השבוע בהישיבה, גיסי אברהם נ"י שכר הבית קטן מר' אברהם שכני – ללון שמה.

פרשת 'חיי שרה' ופרשת 'תולדות' למדתי גם כן בהישיבה.

שבת קדש פרשת 'תולדות' (כ"ט חשון) היינו ביחד, וברוך ה' היינו בשמחה וגם רקדנו מעט. בסעדה שלישית הייתי אצל אבי נ"י, ומוצאי שבת קדש נחלש גיסי אברהם נ"י.
