# שבט

> מקור: https://rabenu.app/books/toldot-shmuel/1422/311/

ליל ג' פרשת 'יתרו' (י"ח שבט): אני ובני ביתי וידידי ר' מאיר עם בני ביתו ברוך ה' בחיים ושלום, כל היום אנחנו עובדים וברוך ה' אנחנו קובעים עתים לתורה, ולומדים ספרי רבנו הקדוש, בפרט בשבת קדש ברוך ה' אנחנו מבלים בשמחה ורקודים ולמוד ספרי רבנו ז"ל; כה יתן ה' שנזכה להיות 'ברסלבר חסידים' אמתיים, ולקרב אנשים לעבודתו יתברך, ולדפס את ספרי רבנו הקדוש
לאלפים וכו'.
