# טבת

> מקור: https://rabenu.app/books/toldot-shmuel/1426/411/

יום ג' 'ויגש' (ל' כסליו) נתתי לבני נחמן נ"י להעתיק מספרי רבנו ז"ל מענין הקרבנות.

שבת קדש פרשת 'ויגש' (ד' טבת) התחלתי ללמד עם ר' יוסף סופר את העץ חיים, אנחנו לומדים בכל ערב.

יום ה' פרשת 'וארא' (כ"ג טבת) התחיל בני נחמן נ"י להניח תפלין; ברוך ה' שהחינו וקימנו והגיענו לזמן הזה, יהי רצון שנזכה לגדלו לתורה ולחפה ולמעשים טובים.

אתמול נעשיתי שמנה ושלשים שנה.
