# קמא

> מקור: https://rabenu.app/books/yemeymoharanat/141/

אחר־כך אחר סעדת שחרית הלכתי לבית ר' פיביש ושם ישנתי קצת. ואחר כך אמרתי שם ביני לבין קוני מה שזכיתי לחדש אז מענין תענית ששיך לארץ ישראל. שנאמר על הלכות ברכות הנסים והטבת חלום וברכת שהחינו על הרואה את חברו החביב עליו וכו'. ואחר כך התפללתי מנחה בבית המדרש, והלכתי לבית ר' שאול הנזכר לעיל, ואכלתי שם סעדה שלישית. והיו שם קצת אנשים, ותהלה לאל אמרתי לפניהם ענין הנפלא על פסוק אזמרה לאלהי בעודי (לקוטי מוהר"ן רפ"ב), ועוד כמה דברי־תורה מרבנו זכרונו לברכה, ותהלה לאל זכיתי לשבות שם בארץ הקדש, וספרתי קצת ממנו זכרונו לברכה ומתורתו הקדושה בשבת בארץ הקדש, שזה נוגע למקום שנוגע וכו' וכו'. ברוך השם אשר לא עזב חסדו מאתנו עד הנה:
