# קנה

> מקור: https://rabenu.app/books/yemeymoharanat/155/

ביום שני, פרשת בלק יצאתי מטבריא ולוו אותי בכבוד גדול. ביום שלישי באתי לצפת, ביום רביעי הייתי על קבר בניהו בן יהוידע. ביום חמישי חזרנו והלכנו שנית על קבר האר"י זכרונו לברכה. בשבת קדש אכלתי אצל הרב מסקוליע. בליל שבת רקדתי בשמחה עם רבי אבא שו"ב ורבי משה יונה. ביום שני, פרשת פינחס חזרנו והלכנו למערת הושע בן בארי, ואז פתח לנו נער אחד את הפתח ונכנסנו לשם ושפכנו שיחנו שם בבכי ובתחנונים, ואז כבר היינו מוכנים לצאת מצפת לחזר לביתנו:
